Ze zien, ze zien wat jij niet ziet
Je kent het vast wel van reclame op bijvoorbeeld ramen van bedrijfsauto's en bussen. Maar heb je er wel eens aan gedacht om het te gebruiken op de ramen van je bedrijfspand? Hier leggen we uit hoe One Way Vision folie werkt en waarom het voor jou een interessante manier is om van je gevel een reclamedrager te maken!
Je gevel is een prima (tijdelijk) reclamebord
One Way Vison is een makkelijke manier om opvallende reclame aan te brengen op de ramen van je pand.
Het is een relatief voordelige folie die we snel voor je kunnen aanbrengen en het heeft een aantal unieke eigenschappen;
Hoe werkt het en waar moet je rekening mee houden?
One Way Vision is een witte folie die voorzien is van kleine gaatjes. De folie wordt op de buitenzijde van het raam geplakt. De lijmlaag is zwart. Omdat je van binnen dus tegen de zwarte foliekant aankijkt zorgen de gaatjes in de folie dat je eigenlijk gewoon vrij zicht hebt. Het is als het ware of je ramen iets getint zijn maar je ervaart dat niet als een blokkade van het zicht naar buiten. Op de foto hierboven ze je het verschil tussen een raam met One Way Vison folie ten opzichte van een raam zonder deze folie.
De folie is door ons snel aan te brengen en is tot ca. een jaar zelf zo weer te verwijderen. Na 1 - 2 jaar wordt de hechting van elke folie steeds permanenter maar ons team haalt het er ook dan zo weer vanaf of vervangt het door een nieuwe print.
Van A-Z
Bizzprint heeft ervaring met het verwerken van One Way Vision folie en regelt desgewenst het hele traject van inmeten en ontwerp tot productie en montage.